Samsung Star WİFİ ses yükseltme

evet biraz internette aradım ve doru bır makale buldum ben kendı telefonumda uyguladım biraz yükselme var gerçekden.

*#5239870*# yöntici ayralarına giriyoruz 
4 İnternal
Mater bölmüne:*#7092463*# yazın ve onaylaya basın
çıkan menüde 3 test mode giriyoruz 
şimdi sırsıyla:
5 Audio
3 SPK Config
4 SPK Wave/MP3
5 SPK MP3
1 SPK MP3 Slop Gain
burda 6 ya basıyoruz ve yenilendikten sonra en altaki yanıp sönen yere basıyoruz buraya 511 yazıcaz (fazlasını yazmayın yoksa cıkmaz) yazdıktan sonra kaydete tıklayıp cıkcaz tamam a basıp menüye geri dönücez şimdi sesin netleşmesi için 2 kere geri tuşuna basıp 
3 SPK Cam Effect 
1 SPK CamEf Slop Gain 
yolunu takip ediyoruz aynı işlemi burdada yapıyoruz 
ve tamamen çıkıyoruz ve bitti

NOT:TEL AÇILIP KAPANDIĞINDA ESKİ HALİNE DÖNÜYOR TEK KÖTÜ YANI
AYRICA BU İŞLEM KULAKLIĞA DA İŞLEMEKTEDİR
Bİ TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEDİM 





yukardakı kod benım telefona ıse yaramadı menu acılmadı bu kod acdı : 


*#197328640#

1 yorum:

Unknown dedi ki...

benim telefonum samsung star 2 bu kodlarla olmuyo napmam gerek.

Yorum Gönder